Uutiset

30.09.2014 Seppo Närhi

Lappsetille yhteistyökumppaniksi tunnettu lastenbrändi

Yhteistyösopimuksen mukaan Lappset suunnittelee ja valmistaa teemoitettuja aktiviteettipuistoja. Sopimus kattaa HIT Entertainmentin Tuomas Veturi-, Ritari Mikke-, Palomies Sami-, Puuha-Pete-, Anniina Ballerina-, Barney- ja Pingu-tuotemerkit. Lappset suunnittelee ja rakentaa tuotemerkkien mukaisia teemapuistoja Euroopan, Lähi-idän ja Pohjois-Afrikan markkinoille yhdessä HIT Entertainmentin kanssa.

"Teemme erittäin mielellämme yhteistyötä Lappsetin kanssa, koska pystymme yhdessä toteuttamaan mielenkiintoisia ja mukaansatempaavia teemoitettuja aktiviteettipuistoja asiakkaillemme. Lappset ymmärtää aktiivisen leikkimisen merkityksen ja on meille osaava kumppani, koska yritys osaa herättää tuotemerkit henkiin fyysisessä ympäristössä”, korostaa markkinointijohtaja David King HIT Entertainment Oy:stä.

Lappsetille yhteistyö avaa valtavat mahdollisuudet suunnitella ja rakentaa uusia vuorovaikutteisia aktiviteettipuistoja, jotka perustuvat klassisiin ja tunnettuihin lapsille suunnattuihin tuotemerkkeihin, kuten Tuomas Veturi, josta lapset ovat pitäneet jo vuosikymmenien ajan.

"Vanhemmat ovat monissa maissa huolissaan lastensa fyysisestä terveydestä. Lapset saavat leikkiessään fyysisiä elämyksiä ja oppivat. Mielestämme tuotemerkkeihin perustuvilla teemoitetuilla aktiviteettialueilla on erityisen suuri vaikutus, koska lapset voivat olla vuorovaikutuksessa televisiosta ja kirjoista tunnistamiensa hahmojen kanssa.”, sanoo Lappset Creativen eli teemapuistojen liiketoiminnasta vastaava johtaja Johan Granholm.

Granholmin mukaan Lappsetilla on jo vahvaa näyttöä tuotemerkkeihin perustuvista lapsille ja nuorille tarkoitetuista teemoitetuista aktiviteettipuistoista mutta yhteistyö HIT Entertainmentin kanssa nostaa Lappsetin teemapuistojen liiketoiminnan täysin uudelle tasolle.

#Seppo Närhi